L’ANY ALCOVER

DISSABTE ,  17  DE  NOVEMBRE

CELEBRACIÓ  DELS  ACTES  PREVISTS  PEL  PASSAT  29  DE SETEMBRE

16’30  hores.-  OFRENA  FLORAL  I  PREGÀRIA  a  LA  TOMBA de  Mn  Alcover.

Seguidament.-  VISITA  al  Casal  de  la  INSTITUCIÓ  PÚBLICA  “Mn ALCOVER”

20’00 hores.-  MISSA  SOLEMNE  A  LA  PARRÒQUIA DELS  DOLORS

(PER  PART  DEL  BISBAT  DE  MALLORCA,  representat  pel  l’Il.lm.  Mn Lluc  Riera)

Per el passat 29 de setembre estaven prevists alguns actes que el Bisbat, juntament amb la Parròquia dels Dolors, havia programat per honorar el nostre il·lustre Mn. Antoni Maria Alcover en el 150 aniversari del seu naixement. El canvi del bisbe Jesús Murgui a la diòcesi d’Oriola-Alacant feu que aquests actes fossin posposats.

El Col·legi de Consultors i l’Administrador diocesà han trobat convenient mantenir la celebració ja que, l’Església de Mallorca, encara que en aquests moments orfe de Pastor, continua vivint el dia a dia habitual i Mn. Alcover bé es mereix el reconeixement de la diòcesi.

Per això el pròxim dia 17 de novembre es duran a terme, per part del Bisbat, representat per l’Il·lm. Mn. Lluc Riera Administrador Diocesà, els actes següents:

A les 16’30 ofrena floral i pregària davant la tomba de Mn. Alcover.

Seguidament visita al casal de la Institució Pública Mn. Alcover.

A les 20’00h. Missa solemne a la Parròquia de Nostra Senyora dels Dolors en sufragi de D. Antoni Mª i, a la vegada, en acció de gràcies per tot el que significà la seva vida per la nostra ciutat, diòcesi, llengua i cultura.

Vos convidam a participar en aquests actes de manera especial a la missa, per demostrar l’estima del nostre poble a un personatge tan nostrat.

Esta entrada fue publicada en Comunicacions Generals. Guarda el enlace permanente.