CONSELL INTERPARROQUIAL

Per la present et convoc a la pròxima reunió dels tres Consells Parroquials que tindrem, si Déu ho vol de forma conjunta, el pròxim dilluns dia 28 a les 20’30 h. a la Parròquia de Sant Pau (edifici catecumenium)

El motiu d’aquesta reunió conjunta és doble. Per una banda perquè tenim varis temes a tractar que ens afecten a les tres parròquies i per l’altra perquè d’aquí al inici de la Quaresma no ens queden suficients vespres lliures per poder-nos reunir cada Consell per separat.

Ens trobarem a la Parròquia de Sant Pau perquè és ell lloc on és més fàcil aparcar i perquè en el catecumenium estarem més còmodes i calentets.

Aquest és l’ordre del dia previst:

1. Pregària inicial.
  2. Breu avaluació de les festes de Nadal i Sant Antoni.
  3. Preparació de la Quaresma. Participació a l’exercici del Via-Crucis. Pregària a Sant Josep i preparació de la Vetla Pascual.
  4. Campanya contra la fam. Novetats d’aquest any.
  5. Participació de les Parròquies a la cloenda de l’Any Alcover.
  6. Informacions. Admissió del seminarista Ricardo Mejía a les Ordes. Trobada dels voluntaris de Caritas a Manacor.
  7. Informacions de les diferents representacions Catequesi, pastoral de la salut, Confraries etc.
  8. Precs i preguntes.

Esta entrada fue publicada en Comunicacions Generals. Guarda el enlace permanente.