CONSELL INTER-PARROQUIAL

Parròquies de Manacor

CONVOCATÒRIA  DEL   CONSELL   INTERPARROQUIAL

Dimarts,   10   de   setembre    2013

Ens trobarem altra vegada els tres Consell Parroquials a la Parròquia de S. Pau (com la darrera vegada) Allà estam més còmodes i sobretot, és més fàcil aparcar.

El motiu d’iniciar el curs tots plegats és perquè la majoria de qüestions a tractar ens afecten a tots. Aquest serà, en principi, l’ordre del  dia:

1. Pregària inicial.
  2. Lectura i aprovació, si cal, de l’acta anterior.
  3. Presentació del nou vicari Mn. Joan Isern i de la superiora de la comunitat de les Germanes Franciscanes, Sor Flora Castillo.

4-Celebració dels 50 anys de la benedicció i col·locació de la primera pedra de la Parròquia de sant Pau.

5- Canvis a l’Arxiprestat i proposta de nou arxiprest (Conversa amb el Bisbe)

6- Informació sobre obres Convent  i festa del Roser.

7- Festa de la Mare de Déu dels Dolors i presentació del nou vicari a tota la comunitat

8- Data confirmació, trobades prematrimonials, curset bíblic, inscripcions catequesi

9- Precs i preguntes.

Esper comptar amb la teva participació.

Una salutació ben cordial.

Andreu Genovart Orell

Manacor, 4 setembre 2013

…………..

Com    estava   previst    el   Consell   Inter-Parroquial   tingué lloc ,    la   data   i    hora    senyalada:

.-   Cal    afegir   una   "informació"   que    no   estava   a l'Ordre del  dia:    el   Seminarista,   Ricardo    Mejía,    que   des   de   feia   un   curs  venia   a  ajudar   a   les  Parròquies   de  Manacor,   i   que   rebrà    el   Diaconat,  el  pròxim   novembre,   ha   estat   traslladat    a      INCA       frown

Esta entrada fue publicada en Comunicacions Generals. Guarda el enlace permanente.