MISSES I ALTRES SAGRAMENTS NOVEMBRE 2018

Pregària, 8 de Novembre de 2018

Monició d’entrada: Joan Perelló.

Explicació de la celebració: Mª. Magdalena.

Exposició Santíssim.

Inici: pàgina 55

Cant d’entrada: pàgina 225 “Benaurances”

Reso de Vespres: Antífones: pàgina 61 – 66 Temps durant l’any. Salmòdia: pàgina 61 – 66 Temps durant l’any.

Lectura: “Ets Feliç?” “Crec en Déu?” (Amàlia).

Responsori breu: pàgina 68

Magníficat: pàgina 68

Pregàries + Oració: pàgina 69

Oració personal: 15 minuts.

Cant: pag. 227 cant nº 5 “Jo crec en vos bon Déu,”

Pregàries comunitaries.

Catequesis Eucaristía Papa Francisco: 13/12/17

Cant: Pange Lingua

Benedicció i Cant final: “Salve Regina”.

DOLORS

CRIST REI

SANT PAU

NOVEMBRE

19h Fartàritx (G.Parera)

18:30h (T.Tauler)

19:30h (F.Xavier)

8h Dolors (T.Amorós)

12h Dolors (T.Amorós)

17h Benedictines (G.Parera)

20h Dolors (T. Tauler)

19h (F.Xavier)

19h Fartàritx (T.Riera)

18:30h (F.Xavier)

17h Sant Josep (J. Perelló )

19:30h (T.Amorós)

8h Dolors (F.Xavier)

9h Serralt (T.Riera)

12h Dolors Missa catequesi (F.Xavier)

17h Benedictines (T. Tauler)

20h Dolors (G.Parera)

19h (T.Amorós)

19h Fartàritx. Famílies (T.Tauler)

18:30h (T.Amorós)

19:30h (J.Perelló)

8h Dolors (T.Tauler)

12h Dolors (T.Tauler)

17h Benedictines (J.Perelló)

20h Dolors (G.Parera)

19h Festa Crist Rei (Concelebració. Bisbe)

DESEMBRE

19h Fartàritx (G.Parera)

18:30h (F.Xavier)

19:30h (T.Tauler)

8h Dolors (T.Amorós)

12h Dolors (T.Amorós)

17h Benedictines (G.Parera)

20h Dolors (F.Xavier)

19h (T.Tauler)

EL PAPA FRANCESC ENVIA LA SEVA CONDOLENÇA
ALS DAMNIFICATS PER LES INUNDACIONS
AL LLEVANT DE MALLORCA

El papa Francesc ha remès una carta al bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, mostrant la seva proximitat i pregària amb els damnificats per les inundacions esdevingudes al Llevant de Mallorca. Dona resposta així a la missiva enviada pel bisbe els dies després de la torrentada, on li demanava, a més d’explicar-li el que estava succeint, que tengués presents en la seva pregària en uns moments de tant dolor els qui havien perdut un dels seus familiars, els altres damnificats i tot el poble que pateix amb ells.

El papa Francesc comença la carta agraint al bisbe i als diocesans de Mallorca “la seva proximitat i afecte”, i es fa partícip de les penes i sofriments dels germans d’aquestes terres: “En els moments d'abatiment que toquen la vida de la nostra gent, i que ha patit la pèrdua dels seus éssers estimats i dels seus béns materials, només el misteri del lliurament amorós i sense reserves de Nostre Senyor Jesucrist a la creu pot ajudar a no caure en el desànim i a avançar per camins d'esperança, amb la convicció que la fe en la Providència divina sosté i encoratja”, escriu.

A la vegada, i tot convidant el bisbe a ser “signe i instrument de la tendresa i misericòrdia del Bon Pastor” i de consolar els qui han estat afectats, li demana que els faci arribar “la meva afectuosa proximitat i la meva benedicció, la meva pregària per les seves necessitats i també els meus sufragis pels qui han perdut la vida en aquesta catàstrofe”.

Col·lecta extraordinària de la Diòcesi i donatius per als damnificats
La Diòcesi de Mallorca ha recaptat 150.179,49 € a través de la col·lecta extraordinària del cap de setmana del 13 i 14 d’octubre a parròquies i llocs de culte i la recollida de donatius destinats a pal·liar les necessitats dels damnificats per les inundacions al Llevant de Mallorca.

E ls donatius es gestionen a través d’un equip format pels rectors de Sant Llorenç, s’Illot, Artà i una treballadora social de Càritas Manacor, amb la coordinació dels Serveis Socials de Sant Llorenç. A hores d’ara ja s’han destinat 19.249,79 € a pal·liar situacions de necessitats urgents.

Servei d’atenció a la família i al dol
Aquest equip de treball, constituït immediatament després de la catàstrofe pel bisbe Sebastià Taltavull juntament amb els rectors de les parròquies afectades, té com a objectiu fer un seguiment de les necessitats tant materials com humanes i espirituals. Per a tal, s’hi han incorporat els serveis d’atenció a la família i al dol de la Diòcesi, que es posen a disposició dels afectats per atendre qualsevol persona o família que ho necessiti.

"TODOS  QUEREMOS  LA  PAZ"

(EL  PAPA  FRANCESC)

Esta entrada fue publicada en Catequesi infantil, catequesis adolescents i joves, Comunicacions Generals, Misses, Pagina Principal. Guarda el enlace permanente.