NOU BISBE DE MALLORCA

De part de l’Il·lm. i Rvdm. Administrador Diocesà, Mn. Lluc Riera, volem comunicar-vos per la present la data en què prendrà possessió com a nou Bisbe de Mallorca l’Excm. i Rvdm. Mons. Xavier Salinas Viñals, Bisbe electe de Mallorca i ara Administrador Diocesà de Tortosa.

Serà, si Déu ho vol, el vinent 12 de gener de 2013, dissabte, en una solemne celebració de l’Eucaristia a la Seu, a les 11.30 h.

No cal dir que tots estau ben convidats a participar-hi, i els preveres a concelebrar-hi. Agrairem que des d’ara faceu la màxima difusió de la invitació present en els vostres diversos ambients.

Ha  estat  nomenat  Bisbe  de  Mallorca  l'Exc. i  Rvdm. D.  Xavier  Salinas   Vinyals